Sunday, August 16, 2009

Minum AiR TanJunG aRu...

Tanjung Aru

Sudah dua hari aku di KK, ptg ni ada masa free skit so, membe-membe ajak kuar pi jalan-jalan Tg Aru...aku pun memang dah lama x kesana...last datang pun kalau x silap 2 tahun lepas....apa lagi jom lah.....Sebenarnya badan aku x berapa sehat ari ni....tapi aku ikut ngak datang sini sebab nak ubatkan badan aku ni la....bukan apa hilang selera makan...mybe dok jauh dari isteri kot...biasa makan masakan isteri aje...
Tunggu oder aje lah......nak tau ape yang special kat sini....eeaarmmmm...tu dia....hang tengok lah sendiri....

Air buah gelas besar beb......lama dah x kena gelas besar ni.....mulut aku ni pun rasa pahit semacam aje ni....yea la badan tak sehat kan....ni pun saje nak sedapkan mulut...

eeeaarmmmm......best tak?

Dah sehari semalam aku x makan.......bukan susah nak dapatkan makanan....tapi mulut aku ni rasa cerewet, meragam semacam aje bila badan tak berapa sehat...pandai juga dia merajuk.....

ini dia aku oder meehoon sup.....mana tau kot-kot boleh telan......pppeeeaarrrhh....sedap ngak...kira licin ngak ler aku belasah....mulut aku kira boleh terima la....

berehat seketika ditepi pantai tanjung aru sambil menikmati keindahan dan keajaiban MU...

No comments:

Post a Comment