Wednesday, July 29, 2009

Bermula hari pertama...

Salam buat semua blogger...

Hari ini merupakan hari pertama aku menceburkan diri dalam dunia blog setelah sekian lama aku pendam bukan kerana tidak berminat tetapi keadaan tidak memberi aku ruang dan masa untuk berbuat demikian....al-maklumlah aku ni sekadar makan gaji...koli org katakan....so, x byk masa yang aku ada untuk bergelombang dengan dunia ini walaupun minat ku membuak-buak untuk menceburkan diri bersama para blogger lain dialam maya ini..

Aku sekarang berada di Sibu Sarawak...bukan makan angin beb....tapi tugas memaksa ku untuk datang kesini....ntah yang ke berapa kali sudah aku datang kesini....sampai casher kat hotel ni pun sudah kenal aku....huhuhu....ini malam aku berkesempatan untuk berkongsi cerita bersama korang semua beb.....tapi malam ni aku rasa penat skit so cerita menarik.... esoklah beb...

Pic kat atas tu aku capture masa tgh fly....nampak menarik aje aku terus shoot camera murahan aku ni.....

No comments:

Post a Comment