Wednesday, July 29, 2009

Sibu oh Sibu....

H oNe N oNe.....

Aku bermalam di Primier Hotel....rate kira ok lah...kat bawah ni aku letak gambar hotel tu. Kalau korang datang sini boleh lah stay kt sini ya...bukan ape kedai makan senang nk dapat kat area ni...sblm ni aku penah stay kat Kingwood Hotel..tapi susah skit nak cari makan...kena jalan jauh...

Jam 8.00 a.m aku mula bertolak ke IP Rajang Bintangor.Aku kena bertugas kat situ..bukan pensyarah lah...ada projek yang aku handle disitu...

Sampai aje kat IPR, aduhai......tengok ramai student berkumpul kt depan dewan kenanga. Rupanya salah seorang suspec H1N1.Tak pasal-pasal aku pun kena test tempreture ngak....nasib baik ok....35C

Banyak IPT disemenanjung sudah ditutup ekoran wabak Influeza A ni....ish...dah teruk skit skrg ni..

No comments:

Post a Comment